عیب یابی کولر گازی ال جی

عیب یابی کولر گازی ال جی

کولر گازی های ال جی با وجود کیفیت بسیار بالایی که دارند ممکن است در برخی موارد با مشکلاتی رو به رو شوند و کاربر را نگران کنند. به طور کلی مشکلات کولر گازی ال جی معمولا شامل : کاهش سرمایش, کثیفی فیلتر هوا و … می باشد.

عیب-یابی-کولرگازی-ال-جی

رفع مشکلات رایج کولر گازی ال جی

تعمیر-کولر-گازی-ال-جی

بررسی مشکلات رایج کولر گازی ال جی

این مشکلات لازم است توسط نیروی متخصص ال جی سازان مورد بررسی قرار بگیرند. در صورتی که با وجود این مشکلات،  تعمیرات توسط افراد بی تجربه و مبتدی انجام شود علاوه بر آنکه این اختلالات برطرف نشده ممکن است آسیب های بیشتری به دستگاه وارد شود. در ادامه به بررسی رایج ترین مشکلات کولر گازی ال جی می پردازیم.

مشکلات کولر گازی ال جی

چرا سرمای کولر گازی کم شده است؟

معمولا این اتفاق به دلیل کاهش مقدار گاز در کولر گازی می افتد. اما از مهم‌ترین دلایل باد گرم کولر گازی و خنک نکردن آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تنظیمات نادرست ترموستات
  2. تمیز نبودن کندانسور
  3. انسداد فیلترهوای کولر گازی
  4. کمبود یا نشت گاز خنک کننده
  5. ظرفیت نامناسب کولر گازی نسبت به محیط
  6. وجود نقص فنی در موتور کولر گازی
  7. کارکرد نامناسب فن یا موتور فن
  8. وجود مشکل در برد اصلی کولر گازی
  9. معیوب بودن سنسور دما
  10. نصب پنل خارجی در مکان نامناسب
  11. استهلاک کولرگازی
  12. گرفتگی لوله‌ها

کثیفی فیلتر هوا :

فیلتر هوا، یکی از مهم ترین و اصلی ترین قطعات موجود در کولر گازی و اسپلیت است که تمیز بودن آن، کیفیت کاری این دستگاه را به شکل قابل توجهی ارتقاء می دهد. با توجه به محیطی که کولر گازی در آن قرار دارد، این قطعه به مرور زمان دچار آلودگی هایی شده و چربی و گرد غبار بر سطح آن می چسبد. لذا کثیفی فیلتر هوا را می توان به عنوان یکی از مشکلات رایج کولر گازی ال جی معرفی نمود.

فیلتر هوای کولر گازی ال جی
فیلتر هوای کولر گازی ال جی

علت خاموش شدن ناگهانی کولر گازی چیست؟

این مشکل ممکن است ناشی از وجود مشکلاتی در سیم کشی و اتصالات دستگاه باشد. توجه داشته باشید که این مورد می تواند منجر به تشدید اتصالی ها و در نهایت آتش سوزی شود. پس بهتر است هر چه سریع تر با یک متخصص نماس بگیرید.

علت برفک زدن لوله های کولر گازی چیست؟

وقتی میزان گاز کولر گازی کاهش پیدا می کند و یا فیلترها آلوده می شوند، شاهد ایجاد برفک هایی روی لوله های کندانسور دستگاه خواهیم بود.

کندانسور کولر گازی
کندانسور کولر گازی
ال جی سازان

سوالات متداول

بازه زمانی مراجعه تکنسین چقدر است؟
برای نصب دستگاه 24 ساعت و برای تعمیر دستگاه 48 ساعت بعد از تماس مشتری
چرا کولر گازی نشت آب دارد؟
علت بروز این مشکل، مسدود شدن راه آب خروجی دستگاه است. البته گاهی هم ممکن است پنل داخلی دستگاه مشکل داشته و در نتیجه، آب از دستگاه سر ریز شود.
چرا کولر گازی صر و صدا می کند؟
اولین علت آن می‌تواند تراز نبودن کولر گازی باشد که با استفاده از یک تراز می‌توانید آن را تنظیم کنید. دومین علت می‌تواند خارج شدن فن یا کمپرسور از جایگاه خود باشد که می‌توانید به راحتی آن را تشخیص داده و به تعمیر کولر گازی ال جی خود بپردازید.
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
ال جی سازان

ال جی سازان

ال جی سازان در تهران با بکارگیری متخصصان مجرب و حرفه ای می تواند کلیه ی ایرادات محصولات ال جی را در کوتاه ترین زمان برطرف کند. متخصصان واحد ال جی سازان در تهران به تمامی ابزار و قطعات دسترسی داشته و به همین دلیل می توانند تمامی عیوب محصولات ال جی را برطرف کنند. فرآیند تعمیرات در ال جی سازان به صورتی است که با عیب یابی های دقیق اختلال به وجود آمده در دستگاه شناسایی شده و سپس تعمیرات توسط متخصصین اعمال می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solverwp- WordPress Theme and Plugin

اسکرول به بالا