عیب یابی مایکروویو ال جی

عیب یابی مایکروویو ال جی

مایکروویو های ال جی با وجود کیفیت بسیار بالایی که دارند ممکن است در برخی موارد با مشکلاتی رو به رو شوند و کاربر را نگران کنند. به طور کلی مشکلات مایکروویو ال جی معمولا شامل : روشن نشدن ، گرم نکردن ، جرقه زدن و … می باشد.

مایکروویو

رفع مشکلات رایج مایکروویو ال جی

تعمیرات-تخصصی-ماکروویو-ال-جی

بررسی مشکلات رایج مایکروویو ال جی

این مشکلات لازم است توسط نیروی متخصص ال جی سازان مورد بررسی قرار بگیرند. در صورتی که با وجود این مشکلات،  تعمیرات توسط افراد بی تجربه و مبتدی انجام شود علاوه بر آنکه این اختلالات برطرف نشده ممکن است آسیب های بیشتری به دستگاه وارد شود. در ادامه به بررسی رایج ترین مشکلات مایکروویو ال جی می پردازیم.

مشکلات مایکروویو ال جی

چرا مایکروویو روشن نمی شود؟

 مایکروویو ممکن است به دلایل مختلفی روشن نشود. این دلایل عبارت اند از:

اشکال در پریز برق، دوشاخه و یا کابل دستگاه، خرابی فیوز و یا خرابی برد الکترونیکی باشد. بنابراین اگر از برق داشتن دستگاه مطمئن هستید از یک تکنیسین بخواهید قطعات داخلی را مورد بررسی قرار دهد.

چرا مایکروویو گرم نمی کند؟

از دلایل بروز این مشکل می توان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و ترانس مایکروویو الجی، همچنین خرابی برد الکترونیکی، تایمر و میکروسوییچ درب مایکروویو الجی اشاره کرد.

مگنترون مایکروویو
مگنترون مایکروویو

علت جرقه زدن مایکروویو چیست؟

استفاده از ظروف فلزی و یا قرار دادن ظروف چینی با طرح های دورطلایی و استفاده از ظروفی با لبه های پریده در داخل مایکروویو الجی، ممکن است باعث جرقه زدن داخل دستگاه شود. علاوه بر این مورد ، خرابی عایق میکا داخل دستگاه و خرابی مگنترون نیز باعث به وجود آمدن این مشکل خواهند شد.

ال جی سازان

سوالات متداول

بازه زمانی مراجعه تکنسین چقدر است؟
برای نصب دستگاه 24 ساعت و برای تعمیر دستگاه 48 ساعت بعد از تماس مشتری
چرا مایکروویو صدا می دهد؟
خرابی در موتور چرخشی,ترانس ولتاژ,لامپ اشعه دیود و خازن
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
ال جی سازان

ال جی سازان

ال جی سازان در تهران با بکارگیری متخصصان مجرب و حرفه ای می تواند کلیه ی ایرادات محصولات ال جی را در کوتاه ترین زمان برطرف کند. متخصصان واحد ال جی سازان در تهران به تمامی ابزار و قطعات دسترسی داشته و به همین دلیل می توانند تمامی عیوب محصولات ال جی را برطرف کنند. فرآیند تعمیرات در ال جی سازان به صورتی است که با عیب یابی های دقیق اختلال به وجود آمده در دستگاه شناسایی شده و سپس تعمیرات توسط متخصصین اعمال می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solverwp- WordPress Theme and Plugin

اسکرول به بالا