عیب یابی ماشین لباسشویی ال جی

عیب یابی ماشین لباسشویی ال جی

ماشین لباسشویی های ال جی با وجود کیفیت بسیار بالایی که دارند ممکن است در برخی موارد با مشکلاتی رو به رو شوند و کاربر را نگران کنند. به طور کلی مشکلات ماشین لباسشویی ال جی معمولا شامل : خرابی پمپ تخلیه ، خرابی سیم های موتور ، خرابی اتصالات سنسور تشخیص موقعیت و … می باشد.

ماشین-لباسشویی-ال-جی

رفع مشکلات رایج ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر-ماشین-لباسشویی-ال-جی

بررسی مشکلات رایج ماشین لباسشویی ال جی

این مشکلات لازم است توسط نیروی متخصص مورد بررسی قرار بگیرند. در صورتی که با وجود این مشکلات،  تعمیرات توسط افراد بی تجربه و مبتدی انجام شود علاوه بر آنکه این اختلالات برطرف نشده ممکن است آسیب های بیشتری به دستگاه وارد شود. در ادامه به بررسی رایج ترین مشکلات ماشین لباسشویی ال جی می پردازیم.

مشکلات ماشین لباسشویی ال جی

چرا تخلیه درست صورت نمیگیرد؟

علت اصلی این مشکل خرابی پمپ تخلیه است. در شرایطی که عملکرد این پمپ در دستگاه با اختلال مواجه شده باشد، شما با ارور OE لباسشویی ال جی مواجه خواهید شد.

گاهی‌اوقات ممکن است پمپ تخلیه صدای زیادی تولید کند. آبگیری نکردن لباسشویی ال جی و صدای غیرمتعارف یکی از نشانه‌های خرابی در پمپ تخلیه هستند.

در ابتدا بررسی کنید که چیزی داخل پمپ گیر نکرده باشد اگر چیزی نبود مشکل از پمپ است و باید تعمیر یا تعویض گردد.

تخلیه-ماشین-لباسشویی
پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

علت خرابی سیم های موتور ماشین لباسشویی چیست؟

این موضوع به دلیل وجود مشکل در سیم‌‌هایی است که به موتور وصل شده‌اند.

در صورت بروز دادن این مشکل و اگر اختلال با ریست لباسشویی ال جی برطرف نشد، باید اتصالات موتور لباسشویی را بررسی کنید.

اگر متوجه شدید که سیمی پاره شده است، در صورت امکان سیم را تعمیر کرده و در غیر اینصورت تعویض کنید.

 

موتور-ماشین-لباسشویی-ال-جی
موتور ماشین لباسشویی ال جی

نشتی شیر ورودی ماشین لباسشویی

نشتی می‌تواند هم از شیر ورودی آب گرم و هم از آب سرد ناشی شود. خطوط تأمین آب تحت فشار مداوم هستند و هنگامی که شیرهای برقی خراب می‌شوند و نمی‌توانند فشار را تحمل کنند، آب از آن‌ها نشت می‌کند.

در شرایطی که با نشتی ماشین لباسشویی خود مواجه هستید، قبل از چک کردن ورودی آب، از محکم بودن شلنگ‌های سرد و گرم اطمینان حاصل کنید. اگر متوجه شدید که شل شده‌اند، آن‌ها را محکم کنید و ببینید مشکل برطرف شده یا خیر. اگر این کار را انجام دادید و مشاهده کردید که هنوز هم نشت آب وجود دارد، باید شیر ورودی را تعویض کنید.

شیر-برقی-ماشین-لباسشویی-ال-جی
شیر ورودی ماشین لباسشویی ال جی

ارور FE ماشین لباسشویی LG چیست؟

دستگاه شما بیش از حد از آب پر شده است.خرابی شیر ورودی آب، خرابی سوئیچ یا خرابی لوله سوئیچ از دلایل بوجود آمدن این مشکل است. متاسفانه در اغلب موارد این قطعات قابل تعمیر نیستند و باید تعویض شوند تا کارکرد معمولی ماشین لباسشویی از سر گرفته شود.

ارور FE در ماشین لباسشویی
ارور FE در ماشین لباسشویی ال جی
ال جی سازان

سوالات متداول

بازه زمانی مراجعه تکنسین چقدر است؟
برای نصب دستگاه 24 ساعت و برای تعمیر دستگاه 48 ساعت بعد از تماس مشتری
علت روشن نشدن خشک کن ماشین لباسشویی چیست؟
1-تسمه درام شکسته است | 2-قرقره شکسته است | 3-فیوز حرارتی سوخته است | 4-سوئیچ درب خراب شده است | 5-برق خشک کن قطع می‌شود
چگونه ماشین لباسشویی ال جی را ریست کنیم؟
1-دکمه power آن را فشرده و ماشین لباسشویی را خاموش کنیم. | 2-دوشاخه برق را از پریز کشیده و به مدت چند دقیقه صبر می کنیم. |3-بدون این که دوشاخه را وارد پریز کنیم، دکمه power را به مدت چند ثانیه فشرده و نگه دارید. |4-دوشاخه را به پریز متصل کنید.
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
ال جی سازان

ال جی سازان

ال جی سازان در تهران با بکارگیری متخصصان مجرب و حرفه ای می تواند کلیه ی ایرادات محصولات ال جی را در کوتاه ترین زمان برطرف کند. متخصصان واحد ال جی سازان در تهران به تمامی ابزار و قطعات دسترسی داشته و به همین دلیل می توانند تمامی عیوب محصولات ال جی را برطرف کنند. فرآیند تعمیرات در ال جی سازان به صورتی است که با عیب یابی های دقیق اختلال به وجود آمده در دستگاه شناسایی شده و سپس تعمیرات توسط متخصصین اعمال می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solverwp- WordPress Theme and Plugin

اسکرول به بالا