عیب یابی تلویزیون ال جی

عیب یابی مشکلات تلویزیون ال جی

تلویزیون های ال جی با وجود کیفیت بسیار بالایی که دارند ممکن است در برخی موارد با مشکلاتی رو به رو شوند و کاربر را نگران کنند. به طور کلی مشکلات تلویزیون ال جی معمولا شامل : آسیب فیزیکی مانیتور ، وجود خطوط عمودی در تصویر تلویزیون ، لک بر روی تصاویر ، نگاتیوی شدن تصاویر و … می باشد.

رفع مشکلات رایج مشکلات تلویزیون ال جی

بررسی مشکلات رایج تلویزیون ال جی

این مشکلات لازم است توسط نیروی متخصص مورد بررسی قرار بگیرند. در صورتی که با وجود این مشکلات،  تعمیرات توسط افراد بی تجربه و مبتدی انجام شود علاوه بر آنکه این اختلالات برطرف نشده ممکن است آسیب های بیشتری به دستگاه وارد شود. در ادامه به بررسی رایج ترین مشکلات تلویزیون ال جی می پردازیم.

مشکلات تلویزیون ال جی

لکه های سیاه بر روی تلویزیون ال جی:

بک لایت از حساس ترین و مهمترین قطعات تلویزیون به شمار می رود و در صورت اختلال کارایی تلویزیون را از بین می برد. اختلال در بک لایت تلویزیون سبب وجود لکه های سیاه بر روی تصاویر می شود. اگر یکی از قسمت های بک لایت دچار آسیب شود سایر قسمت ها نیز به دلیل پخش ولتاژ های لامپ های معیوب در بین لامپ های سالم تلویزیون دچار مشکل می شوند.

بکلایت-تلویزیون-ال-جی
بک لایت تلویزیون ال جی

آسیب در مانیتور تلویزیون:

در صورتی که مانیتور تلویزیون ال جی دچار آسیب بشود و یا ضربه ای به آن وارد شود لازم است به منظور بازگرداندن کیفیت و کارایی دستگاه ال سی دی و یا به طور کلی مانیتور را با یک نمونه ی اورجینال تعویض و جایگزین نمایید.

 

بوجود آمدن خطوط عمودی و یا افقی در تلویزیون:

این مورد نیز یکی از مشکلات رایج تلویزیون ال جی بوده و به دلیل اختلال در پنل تلویزیون ال جی به وجود می آید. در صورت بروز این مشکل لازم است دستگاه توسط نیروی متخصص ال جی سازان بررسی و تعمیر شود.

پنل-تلویزیون-ال-جی

برعکس شدن تصویر در تلویزیون ال جی:

این مشکل معمولا به دلیل خرابی فرمویر (Firmware) و در مواردی به دلیل عدم تنظیمات درست فرمویر مادربورد به وجود می آید.

مین-برد-ال-جی
ال جی سازان

سوالات متداول

بازه زمانی مراجعه تکنسین چقدر است؟
برای نصب دستگاه 24 ساعت و برای تعمیر دستگاه 48 ساعت بعد از تماس مشتری
علت کم نور شدن صفحه تلویزیون ال جی چیست؟
فسفر بکار رفته در پلاسما کاهش پیدا کرده است
چرا تلویزیون ال جی هنگ می کند؟
این مشکل مربوط به ایجاد خرابی در برد اصلی (Main Board) می باشد
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
ال جی سازان

ال جی سازان

ال جی سازان در تهران با بکارگیری متخصصان مجرب و حرفه ای می تواند کلیه ی ایرادات محصولات ال جی را در کوتاه ترین زمان برطرف کند. متخصصان واحد ال جی سازان در تهران به تمامی ابزار و قطعات دسترسی داشته و به همین دلیل می توانند تمامی عیوب محصولات ال جی را برطرف کنند. فرآیند تعمیرات در ال جی سازان به صورتی است که با عیب یابی های دقیق اختلال به وجود آمده در دستگاه شناسایی شده و سپس تعمیرات توسط متخصصین اعمال می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solverwp- WordPress Theme and Plugin

اسکرول به بالا