ارورهای پکیج ال جی

ارورهای پکیج ال جی

پکیج های ال جی با وجود کیفیت بسیار بالایی که دارند ممکن است در برخی موارد با مشکلاتی رو به رو شوند که باعث نمایان شدن ارور و کد های خطای مختلفی روی دستگاه شود در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی هر یک از این کدها بپردازیم:

پکیج ال جی

رفع کدهای خطای پکیج ال جی

ال جی سازان
ارورهای پکیج ال جی

ارورهای پکیج ال جی:

ارور E1:

در این صورت به دلیل شکسته شدن یون تشخیص جرقه در در قسمت شعله پکیج تشخیص داده نمی‌شود لذا پکیج خاموش می‌شود می توان یکی از دلایل گرم نشدن آب در پکیح ال جی را همین علت دانست. برای رفع این خطا باید وجود یا عدم وجود گاز در پکیج بررسی شود و جرقه زن را مورد بازبینی قرار دهید در صورت نیاز آن را تعویض کنید هم‌چنین یون تشخیص جرقه در دستگاه را در صورت معیوب بودن تعویض کنید و در نهایت مسیر دودکش را مورد بررسی قرار دهید در صورت مسدود بودن آن را برطرف کنید.

ارور E2:

حرارت بیش از حد مبدل که خود را به صورت کد E2 نمایش می‌ دهد. برای رفع این مشکل رسوبات موجود در مبدل را تمیز کنید و از بالا رفتن دمای بیش از اندازه مبدل جلوگیری کنید.

ارور E3:

همیشه در صورتی که آب گرم خروجی با ایراداتی روبه رو باشد این کد خطای E3 در صفحه نمایش پکیج ال جی ظاهر می‌شود. برای رفع این مشکل لازم است رسوبات موجود در لوله‌های شوفاژ باید از بین برده شوند هم‌چنین رسوبات لوله‌کشی پکیج نیز باید از بین برود تا این مشکل هموار شود. ممکن است در بعضی از موارد با ریست کردن پکیج ایراد وارد شده از بین برود. اگر با ریست کردن پکیج ال جی آشنا نیستید بهتر است از دفترچه‌ی راهنما کمک بگیرد. یک نکته لازم به ذکر است در صورتی که پکیج ال جی بیشتر از یک ساعت روشن بماند به طور خودکار خاموش می‌شود در صورتی که می‌خواهید دستگاه مجددا روشن شود کافی است شیر آب گرم را باز کنید.

ارورهای پکیج ال جی

ارور E4:

اگر فشار آب پایین‌تر از حد مجاز باشد کد خطای E4 در صفحه نمایش پکیج ال جی ظاهر می‌شود. برای رفع این مشکل ابتدا باید تمام لوله‌ها و قسمت زیرین دستگاه را بررسی کنید تا ببینید دچار نشتی نشده باشد. در مرحله‌ی بعد شیر پر کن پکیج را باز می‌کنیم تا هنگامی که فشار پکیج به 2 بار برسد باید حواستان باشد که فشار دستگاه به بیش از 2 بار نرسد و اکنون پکیج را ریست کنید اگر مشکل به وجود آمده برطرف نشد احتمال خرابی پمپ وجود دارد ممکن است پمپ سوخته باشد که باید تعویض شود.

ارور E6:

در صورتی که سنسور آب گرم قطع و یا خراب باشد کد خطای E6 ظاهر می‌شود و یا تعویض سنسور مشکل به وجود آمده برطرف می شود.

ارورهای پکیج ال جی

ارور E7:

در صورت خراب بودن و یا قطع شدن سنسور دمای آب در مدار گرمایش کد خطای E7 در صفحه نشان داده خواهد شد. برای رفع این مشکل باید سنسور را تعویض کنید.  در صورتی که تمایل دارید پکیج‌های ال جی زمان بیشتری برای شما کار کنند حتما نسبت به سرویس پکیج به وسیله تعمیرکار ماهر اقدام کنید زیرا در صورت عدم این کار هزینه‌ای که بابت تعمیر آن متحمل می‌شوید به مراتب بالاتر از سرویس ان است. برای تعمیر و یا سرویس پکیج ال جی با کارشناسان خبره ال جی سازان تماس بگیرید. تعمیرکاران ما آماده‌ی خدمت رسانی به هموطنان محترم هستند لذا با شماره‌های موجود در سایت برای هماهنگی‌های بیشتر تماس بگیرید.

ارورهای-پکیج-ال-جی

ارور E9:

در تمام پکیج‌ها سیستم ضد یخ زدگی وجود دارد و پکیج‌های ال جی نیز به این فناوری تجهیز شده‌اند برای این که این خطا نمایش داده نشود باید دستگاه را به مدت طولانی در بیرون از منزل و به طور خاموش قرار ندهیم. برای رفع این مشکلات می‌توانید لوله‌های پکیج و مبدل را گرم کنید برای انجام این کار از سشوار کمک بگیرید. لازم به ذکر است احتمال نشت آب از قسمت اتصالات دستگاه وجود دارد.

ال جی سازان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solverwp- WordPress Theme and Plugin

اسکرول به بالا